Pages

26 Mayıs 2011 Perşembe

Dibi Dibi Da :)



70'ler daha mı güzeldi? Bilmiyorum ama nedense bana öyle geliyor. Her şey daha gerçekçi, daha masum yaşanıyordu sanki.

Dostluklar, arkadaşlıklar, aşklar...

O zamanların kıyafetleri beni nasıl çekiyor bilemezsiniz! O İspanyol paça pantolonlar, desenli güzel gömlekler... Ah, hiç çekinmeden, düşünmeden giderdim o zamanlara gidebilme şansı olsa! :)

O döneme ait beni en çok etkileyen ve en çok sevdiğim sanatçıdır Rana Alagöz!

Kendisiyle amcamın evinden alıp geldiğimiz 45'lik plaklarla tanıştım. Her Şey Bitmiştir Artık tanışma şarkımızdır ve o anda güzel sesiyle, şarkısının güzel sözleriyle vurulmuşumdur kendisine. Güzel bir kadındır da ayrıca :)

Annemle eski şarkıları ararken birkaç ve bilmediğim şarkısına daha denk geldim geçen gece. Dibi Dibi Da en çok sevdiğim şarkılarından bir tanesi oldu :) Bu şarkı tanıdık geliyordu bana ama tamamen bilmiyordum.

Zaten eski şarkılar, 70'ler denilince çocukluğum aklıma gelir. Sanmayın ki çok büyüğüm ben, 89 doğumluyum :) Daha 22 yaşındayım ama ilkokula giderken (tahminim ilkokul 3. sınıf) pazar geceleri Show Radyo'da 45'liklerin çalındığı bir radyo programı vardı. Sarı renkte bir radyom vardı kulaklık şeklinde. Onu takardım kulağıma ve dinleyerek uyurdum :) O anlar gelir aklımda.

"...
Dibi dibi dibi da,
Daba daba daba di,
Dabaralam dibara dibaramba!
..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle söyle, çekinme! :)