Pages

8 Mayıs 2011 Pazar

Sabaha Kadar Dans, Dans, Dans!


Şu anda ne ayaklarımı, ne belimi, ne kalçamı, ne de boynumla başımı hissediyorum! Ne kadar çok kurdum varmış dökülecek arkadaş! Dans et, et, et... :D

Saat 22.00 sularında EskiYeni'deydim arkadaşların yanında, 23:00 sularında dans etmeye başladım, bir ara 20 dakika kadar ara verdim ve sonra dans etmeyi bıraktığımda zaten gidiyorduk ki saat 02:00 olmuştu çoktan. Hoş, ben EskiYeni'den çıkarken de dans ediyordum ya :D Uzun zamandır bu kadar çok dans etmemiştim ve deli gibi birikmiş kurtlarım!

Bir sürü gay çift vardı EskiYeni'de ve kıskanmadım desem yalan söylemiş olurum :) Ne güzel millet sevgilisiyle gelmiş. Zaten %90 erkeklerle doluydu içerisi ve yarısından çoğu gaydi :D Bir ara birisiyle bile tanıştım ama son ayrılırken numaralarımızı almadık. Sohbetin her adımını ben attım, belki numaramı istemek için de adımı o atar diye düşündüm ama öyle olmadı. Neyse, çok önemli değil. Hem gay mi, değil mi ya da yanındaki erkeğin sevgilisi olup olmadığını bile bilmiyordum ki gay olmasa açtığım sohbetlerdeki anahtar kelimelerden sonra sohbet etmeye devam etmemesi lazımdı :) Sonra bir ara da eski kolilerimden birisini gördüm. Birkaç kere göz göze geldik. Eğlenmeye gelenlerden birisi o kadar çok içmiş ve kendinde geçmiş ki kotunu yarıya kadar indirmiş neredeyse, poposu görünüyor, gömleğini falan yukarıya kaldırıyor... Bildiğin kendinden geçmişti :D

Güzel bir gece geçirdim, deli gibi eğlendim, kurtlarımı döktüm ve şu anda vücudumun her yerinde hafif ağrılar hissediyorum. Uzun zaman dans etmemenin sonuçları... :D Ah, bir de sevgilim olsa da onunla beraber gidip eğlensek, coşsak sabaha kadar! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle söyle, çekinme! :)